Tarbija
Tarbija
Tere Selline probleem, et sai ostetud kuumaõhupalli sõidu teenus firmalt Blue Sky Balloons OÜ eelmise aasta augustis, väärtuseks 600 EUR. https://ariregister.rik.ee/est/company/14022815/Blue-Sky-Balloons-O%C3%9C Sügisel olid ilmad kehvad ning lend lükkus selle aasta peale. Kui suve alguses ilmad ilusaks läksid sai lõpuks lend planeeritud. Kokku lepitud oli lendamine 18 juuni hommikuks, telefoni kõne kokku leppimise osas toimus 15. juuni hommikul. 15. juuni hilisõhtul oli uudistes info, et firma omanik sai õhtul surma gürokopteri õnnetuses. https://www.delfi.ee/artikkel/120203826/fotod-harjumaal-kukkus-alla-gurokopter-milles-olnud-inimene-hukkus Koduleht airventures.ee on nüüdseks kinni, emailidele peale hukkumise uudist ei ole vastanud keegi. Telefoni numbritele ka keegi ei vasta, viimati rääkimiseks olnud number on välja lülitatud ja inforegistri number annab midagi kinnise tooni laadset ja katkeb ära. Kuidas peaks sellises olukorras käituma, et oleks võimalik kasvõi osaliselt see 600EUR ettemaks tagasi saada? Tarbijakaitse juba ütles, et nemad ei saa midagi teha, kuna kui ühemehe-firma omanik on surnud, siis neil pole kellegagi suhelda. Ette tänades
Tere
Täname pöördumast!
Kui ainu omanik on surnud, siis pole kellegi käest raha nõuda, kuid võite proovida uurida, kes on tema pärijad ja nendelt nõuda raha tagasi.
Lugupidamisega
Nastasja Babets