Probleemid järelmaksuga
Soetasin järelmaksuga telgi Hansapostist , koos madratsitega. Kaup saadeti katkine ja teostasin tagastuse. Valisin uue toote, mis oli kallim ,kui algselt soetatud telk. Hansapost ütleb,et nad järelmaksu lepingu summat vähendasid (see toimub automaatselt, kui toode eemaldatakse). Minule ühtegi teadet lepingu muudatuse osas ei tulnud. Seejärel vormistati uus tellimus, millest puudu oleva kauba summa tõsteti üle, kuid lepingut ei suurendatud. Summa,mis oli üle järelmaksulepingust tasusin juurde postkontoris ja ühtegi teavitust hansapostist ei tulnud,et lepingut on muudetud. Soovin teada, kas kauplusel on õigus muuta lepingut ilma klienti teavitamata ja siis pea aasta hiljem teavitada klienti,et nad on oma süsteemis vea teinud seoses lepingu muutmisega.
Teie küsimusest ei selgu probleem. Kirjeldate, et tellisiste järelmaksuga kauba, kaup oli ebakvaliteetne ja Te tagastasite selle ning valisite asemele teise, kallima. Odavama toote järelmaksu leping jäi kehtima ja hinnavahe tasusite postkontoris juurde. Seega peaks kõik olema korras. Selgusetuks jääb, millist lepingut muudeti ja milline probleem on nüüd tõusetunud.