Nõudekiri

Tere! Tarbijakaitsest soovitati pöörduda teie poole. Hakkasi 9. aprillil rumalusest liituma portaaliga kohtingud40pluss.ee ja ja hakkasin tegema ka esimesi kolme kuu eest nõutavat ülekannet. Nähes aga kuhu minu ülekanne läheb, tahtsin loobuda. Raha minu kontolt kadus kuigi ma smart id pin 2 ei sisestanud. Asi tundus kahtlane ja ma sulgesin oma Swedbank kaardi ja kandsin kontol oleva raha ühelt kontolt teisele. Võtsin ühendust ka Swedbankiga kes rahustas mind,et kaardi blokeerimine minu kontot edaspidi kaitseb. Ma pole sellesse portaali rohkem sisse loginud kuigi emaile mulle saadeti, sisuga et ma pole oma liitumist lõpule viinud. Mitu kuud oli vaikus, aga sain 19. septembril kirja kus minult nõutakse 81.02, 47 eur. juuli, augusti ja septembri eest pluss advokaadi tasu. Kusjuures advokaat pole oma täisnime lisanud, ainult allkirja. Kiri on saadetud 08.09 Münchenist. Tarbijakaitsest sain teada, et portaal on registreeritud Sveitsis ja mina pole esimene sellega hädasolija. Kirjast nähtub, et ettevõtte nimi on Dateblaster. Minul olevat tasulise liikmesuse broneering. Ma pole kordagi peale 09.04 sellesse portaali loginud, sest jätsin liikmestaatuse lõpule viimata. Kas ma peaks seda kirja ignoreerima ja nende meilid blokeerima.

Nudekirjast peab nähtuma kes, mille eest ja mille alusel raha nõuab. Soovitan esialgu vastata, et Te ei ole liitunud ning lisada tõendina nende saadetud sõnum liitumise lõpuleviimise meeldetuletusega. Kui sellest ei piisa ja nõuded jätkuvad, soovitan pöörduda õigusliku hinnangu saamiseks individuaalsele õigusnõustamisele.

Vastatud:
10.10.2025