mööbli tellimus
Postitatud: 15 Veebr 2022, 15:53
Tere päevast!
Tegin 19.10.2021 lepingu mööblisalongis kohapeal firma töötajaga ehk disainer kirjutas alal, millle järgi mööblifirma pidi tegema köögimööbli 8-10 nädala jooksul. Tegin pärast seda kohe ülekande firma pangakontole arve alusel ja lepingule viidates 50% ettemakse mööbli eest. Suulise kokkuleppe järgi pidime viima ka õhupuhasti sinna kohale enne mööbli valmimist. Kirjutasin veel enne viimist üle ja siis vastati e-kirjale, et võite ära tuua.
10.dets saime kirja, et meister on haige ja kõik tähtajad pikenevad. Jaanuaris oli mööblisalong juba suletud, kirjadele ega kõnedele ei vastatud mitu päeva. Tarbijakaitsesse helistasin ja sealt tuli peagi teade, et paljude kirjalike pöördumiste kohaselt ei tarni see sama mööblifirma ka teistele tarbijatele kaupa, ei tagasta õigeaegselt raha, ei vasta tarbijate kirjadele ega lahenda tarbijate kaebusi. Pöörduge kohtusse oli ainus soovitus. Ühe telefoni sõnumi saime köögimööbli firma juhatajalt jaanuaris, et paigaldavad köögi 7.nädalal, kuid nüüd ei ole telefoni ta enam vastu võtnud ega sõnumitele vastanud nädal aega. Mida edasi teha, kas esitada hagi avaldus, kui VÕS seaduse järgi alusetu rikastumine? Või kas oleks alust maksekäsu kiirmenetlust taodelda? Mis umbes juriidilised kulud/kohtukulud maksma võivad minna (ettemaks on 1800 eur ja õhupuhasti 180 eur)? Kas pigem on vähe lootust kohtu kaudu ka raha kätte saada? Kas on mõtet põõrduda õhupuhasti kätte saamiseks politseisse?
Ette tänades!
Tegin 19.10.2021 lepingu mööblisalongis kohapeal firma töötajaga ehk disainer kirjutas alal, millle järgi mööblifirma pidi tegema köögimööbli 8-10 nädala jooksul. Tegin pärast seda kohe ülekande firma pangakontole arve alusel ja lepingule viidates 50% ettemakse mööbli eest. Suulise kokkuleppe järgi pidime viima ka õhupuhasti sinna kohale enne mööbli valmimist. Kirjutasin veel enne viimist üle ja siis vastati e-kirjale, et võite ära tuua.
10.dets saime kirja, et meister on haige ja kõik tähtajad pikenevad. Jaanuaris oli mööblisalong juba suletud, kirjadele ega kõnedele ei vastatud mitu päeva. Tarbijakaitsesse helistasin ja sealt tuli peagi teade, et paljude kirjalike pöördumiste kohaselt ei tarni see sama mööblifirma ka teistele tarbijatele kaupa, ei tagasta õigeaegselt raha, ei vasta tarbijate kirjadele ega lahenda tarbijate kaebusi. Pöörduge kohtusse oli ainus soovitus. Ühe telefoni sõnumi saime köögimööbli firma juhatajalt jaanuaris, et paigaldavad köögi 7.nädalal, kuid nüüd ei ole telefoni ta enam vastu võtnud ega sõnumitele vastanud nädal aega. Mida edasi teha, kas esitada hagi avaldus, kui VÕS seaduse järgi alusetu rikastumine? Või kas oleks alust maksekäsu kiirmenetlust taodelda? Mis umbes juriidilised kulud/kohtukulud maksma võivad minna (ettemaks on 1800 eur ja õhupuhasti 180 eur)? Kas pigem on vähe lootust kohtu kaudu ka raha kätte saada? Kas on mõtet põõrduda õhupuhasti kätte saamiseks politseisse?
Ette tänades!