Osta.ee ja reeglitest arusaamine
Postitatud: 10 Nov 2021, 17:56
Tere! Palun veidi nõu.
Tegemist on osta.ee kasutamisega seotud probleemiga, kus mina olen müüja ja oksjonivõitjad pole oma kaupa ära viinud ja kas on maksnud või on maksnud asja eest peale tähtaega. Lisan veel, et minu tehtud oksjonites on kirjas: "Tasumine ja järeletulemine 2 nädala jooksul peale oksjoni lõppu."
https://www.osta.ee/index.php?fuseactio ... ge&id=1224 -- Siin on kasutajaleping.
Punkt 2.4 -- Kas siin kohaldatakse oksjonitingimustes kirjutet või osta.ee enda reeglistikku? Kui ostja ei reageeri 21 päeva jooksul, mis õigused on mul oksjonil olnud kaubaga tegeleda - uuesti müüa, ära visata vms? Siin tuleb üks aspekt veel juurde: kui olen nt 18. päeval peale okjsoni lõppu avanud prentensiooni vormi, kuid 21. päevaks pole ikka mitte midagi juhtunud, mis võib kaubaga teha?
Punkt 3.2.4 ...on teadlik, et müügi- jmt lepingute sõlmimine toob kaasa
juriidiliselt siduva kohustuse ning et sellise kohustuse täitmata jätmisel vastutab ta kohustuse
rikkumise ja sellega tekitatud kahju eest.
Juhtum A:
Oksjon lõpeb, ostja tasub koheselt, ei suhtle 21+ päeva. Läheb mööda 23 päeva ja ostja soovib kaupa kätte saada – kas on õige käitumine mitte raha tagastada? Tagastada raha miinus minu makstud komisjonitasu osta.ee´le? Kas on alus nõuda ostjalt komisjonitasu, ehk tekitatud kahju?
Juhtum B:
Oksjon lõpeb, ostja ei tasu, ei suhtle/kirjuta. 25. päeval tasub ostja ja soovib asju kätte saada. Jätta raha endale, panna asjad uuesti müüki? Tagastada kõik summad? Tagastada summad aga jätta makstud komisjonitasu omale?
Osta.ee meeskond kirjutab igal sammul, et ostjatel A ja B on õigus kas saada kaup või kogu summa tagasi hoolimata ajaraamistiku ületamisest. Siinkohal sooviksingi veidi nõu kuidas reeglistikust aru saada ja mis on õige käitumine, et tulevikus müüjana probleeme vältida.
Päikest!
Tegemist on osta.ee kasutamisega seotud probleemiga, kus mina olen müüja ja oksjonivõitjad pole oma kaupa ära viinud ja kas on maksnud või on maksnud asja eest peale tähtaega. Lisan veel, et minu tehtud oksjonites on kirjas: "Tasumine ja järeletulemine 2 nädala jooksul peale oksjoni lõppu."
https://www.osta.ee/index.php?fuseactio ... ge&id=1224 -- Siin on kasutajaleping.
Punkt 2.4 -- Kas siin kohaldatakse oksjonitingimustes kirjutet või osta.ee enda reeglistikku? Kui ostja ei reageeri 21 päeva jooksul, mis õigused on mul oksjonil olnud kaubaga tegeleda - uuesti müüa, ära visata vms? Siin tuleb üks aspekt veel juurde: kui olen nt 18. päeval peale okjsoni lõppu avanud prentensiooni vormi, kuid 21. päevaks pole ikka mitte midagi juhtunud, mis võib kaubaga teha?
Punkt 3.2.4 ...on teadlik, et müügi- jmt lepingute sõlmimine toob kaasa
juriidiliselt siduva kohustuse ning et sellise kohustuse täitmata jätmisel vastutab ta kohustuse
rikkumise ja sellega tekitatud kahju eest.
Juhtum A:
Oksjon lõpeb, ostja tasub koheselt, ei suhtle 21+ päeva. Läheb mööda 23 päeva ja ostja soovib kaupa kätte saada – kas on õige käitumine mitte raha tagastada? Tagastada raha miinus minu makstud komisjonitasu osta.ee´le? Kas on alus nõuda ostjalt komisjonitasu, ehk tekitatud kahju?
Juhtum B:
Oksjon lõpeb, ostja ei tasu, ei suhtle/kirjuta. 25. päeval tasub ostja ja soovib asju kätte saada. Jätta raha endale, panna asjad uuesti müüki? Tagastada kõik summad? Tagastada summad aga jätta makstud komisjonitasu omale?
Osta.ee meeskond kirjutab igal sammul, et ostjatel A ja B on õigus kas saada kaup või kogu summa tagasi hoolimata ajaraamistiku ületamisest. Siinkohal sooviksingi veidi nõu kuidas reeglistikust aru saada ja mis on õige käitumine, et tulevikus müüjana probleeme vältida.
Päikest!