1. leht 1-st

Koolitus

Postitatud: 06 Veebr 2021, 19:44
Sai aasta tagasi ostetud koolitus, mis pidi toimuma aprillis. See jäi ära, pidi toimuma novembris. Tahtsin raha tagasi, [koolitusel on "raha tagasi garantii"] keelduti. Novembris jäi koolitus uuesti ära. Saatsin uue kirja, et soovin raha tagasi, sellele isegi ei vastatud.
Mis oleks parim lahendus, rahumeelseim?

Re: Koolitus

Postitatud: 12 Veebr 2021, 07:44
Tere

Parim ja rahumeelseim lahendus on siiski püüda jõuda omavahelisele kõiki pooli rahuldavale kokkuleppele. Kui teenusel on märge raha tagastamise garantii kohta, tuleks uurida lepingust või koolitusettevõtte kodulehelt, milline protseduur on raha tagastamisele kehtestatud ja millistel tingimustel raha tagastatakse ning millised kohustused on koolitaja endale lepinguga võtnud.
Kui aga omavahelist kokkulepet siiski ei saavutata, saate pöörduda oma kaebusega tarbijavaidluste komisjoni. Seda eeldusel, et Teie sõlmisite koolituslepingu füüsilise isikuna ja koolitust pakkus ettevõte. Komisjoni pädevuses on lahendada ainult tarbija ja kaupleja vahelisi lepingust tulenevaid vaidlusi. Avalduse esitamise ja selle menetlemise kohta saab lugeda veebilehel https://komisjon.ee/et/avalduse-esitamine. Samas saab ka avaldust esitada.

Lugupidamisega

Tiina Mölder
jurist