Haldur edastab arve 3 kuud hiljem
Postitatud: 11 Juun 2019, 13:20
Tere.
Paluksin nõu hilja saadetud arve tasumise osas, kas halduril on õigus nõuda selle tasumist kui ei ole õigeaegselt arve minule edastatud.
Juhtumi sisu:
Kolisime uusarenduses olevasse korterisse. Meile tuldi kööki paigaldama, kui korter ei olnud veel meie oma,asjaõiguslepingut ei olnud. Sellega oleks pidanud tegelema tegelikult meie maakler, aga tema oli parasjagu puhkusel ja seega saime võtme, et köögipaidaldaja sisse lasta kööki paigaldama.
Köögi paigaldamise ajal köögitehnik tekitas elektritöid tehes mingi lühise, et läks ära elekter ja selle pidi sisse lülitama alt keldrist eraldi ruumist, millele ligipääsu pole, sest on ainult 1 võti maja peale ja selleks tuli kutsuda haldurfirmal elektrik, teenuse tasu oli 12 eurot.
Köögifirma tehnik võttis töö vastu ja haldur lubas saata mulle arve meilile, et saaksin edastada selle köögifirmale tasumiseks.
Edastasin halduri telefonile ka sms-i enda e-mailiga, lootes, et arve tuleb samal päeval või vähemalt järgnevatel. See toimus 19 veebruar 2019. Arvet aga ei tulnud ja tegelikult ununes kogu see asi ära.
Mai kuus tuli aga haldurilt kiri, et nende raamatupidaja andmetel on mul arve endiselt tasumata ja saadeti see arve, mida ma varem ei ole näinudki.
Nemad väidavad, et on selle saatnud.
Arve summa on küll 12 eurot ja see ei ole midagi hullu, kuid haldurfirma osas on tekkinud mõningane usalduse kadu juba varasemalt ja põhimõtte küsimus ei anna rahu.
Edastasin arve köögifirmale ja ei ole neilt vastust saanud maksmise osas ning kui haldurilt küsin kas on arve äkki juba tasutud, ütlevad, et nemad ei saa seda kontrollida, sest arve ju tehtud minu nimele.
Palun öelge, kuidas oleks juriidiliselt õige toimida? Lihtne oleks see arve endal ära tasuda ja asi unustada, aga ei anna rahu see, et saadetakse arve 3 kuud hiljem ja öeldakse, et miks ei ole tasutud, kui ei olegi seda arvet tegelikult varem saanudki. Ja mina ka ei pidanud seda tasuma tegelikult.
Olen kõik ülejäänud arved tasunud alati õigeaegselt.
Paluksin nõu hilja saadetud arve tasumise osas, kas halduril on õigus nõuda selle tasumist kui ei ole õigeaegselt arve minule edastatud.
Juhtumi sisu:
Kolisime uusarenduses olevasse korterisse. Meile tuldi kööki paigaldama, kui korter ei olnud veel meie oma,asjaõiguslepingut ei olnud. Sellega oleks pidanud tegelema tegelikult meie maakler, aga tema oli parasjagu puhkusel ja seega saime võtme, et köögipaidaldaja sisse lasta kööki paigaldama.
Köögi paigaldamise ajal köögitehnik tekitas elektritöid tehes mingi lühise, et läks ära elekter ja selle pidi sisse lülitama alt keldrist eraldi ruumist, millele ligipääsu pole, sest on ainult 1 võti maja peale ja selleks tuli kutsuda haldurfirmal elektrik, teenuse tasu oli 12 eurot.
Köögifirma tehnik võttis töö vastu ja haldur lubas saata mulle arve meilile, et saaksin edastada selle köögifirmale tasumiseks.
Edastasin halduri telefonile ka sms-i enda e-mailiga, lootes, et arve tuleb samal päeval või vähemalt järgnevatel. See toimus 19 veebruar 2019. Arvet aga ei tulnud ja tegelikult ununes kogu see asi ära.
Mai kuus tuli aga haldurilt kiri, et nende raamatupidaja andmetel on mul arve endiselt tasumata ja saadeti see arve, mida ma varem ei ole näinudki.
Nemad väidavad, et on selle saatnud.
Arve summa on küll 12 eurot ja see ei ole midagi hullu, kuid haldurfirma osas on tekkinud mõningane usalduse kadu juba varasemalt ja põhimõtte küsimus ei anna rahu.
Edastasin arve köögifirmale ja ei ole neilt vastust saanud maksmise osas ning kui haldurilt küsin kas on arve äkki juba tasutud, ütlevad, et nemad ei saa seda kontrollida, sest arve ju tehtud minu nimele.
Palun öelge, kuidas oleks juriidiliselt õige toimida? Lihtne oleks see arve endal ära tasuda ja asi unustada, aga ei anna rahu see, et saadetakse arve 3 kuud hiljem ja öeldakse, et miks ei ole tasutud, kui ei olegi seda arvet tegelikult varem saanudki. Ja mina ka ei pidanud seda tasuma tegelikult.
Olen kõik ülejäänud arved tasunud alati õigeaegselt.