Saamata teenus
Tere, Mai lõpus tellisin firmalt B S B õhupallilennu, kuid kahjuks kukkus selle firma ainuke omanik end 16.06 surnuks. Seega jäi teenus ehk õhupallilend saamata. Saadaolev telefon ei vasta, e-mailile pole samuti saanud vastust. Mida peaksin tegema?
Teenuse osutamise leping oli Teil tõenäoliselt sõlmitud juriidilise isikuga. Juriidiline isik ehk ettevõte on vara, mis omaniku surmaga ei lõppe vaid kuulub selle omaniku surma korral pärimismenetluses pärimisele. Äriregistri andmetel on ettevõte praegusel hetkel ilma esindusõigusliku isikuta, omanik ja kasusaaja on surnud isik, seega ei ole pärimismenetlust veel algatatud ja hetkel ei olegi kellegi poole pöörduda.
Kui pärimine saab lõpule viidud ja registrisse ilmub kanne omaniku ja/või juhatuse liikme muutmise kohta, saate esitada oma nõude raha tagastamiseks. Kui ettevõte peale pärimist likvideeritakse, saate esitada oma nõude likvideerimismenetlusse. Teenust Teil tõenäoliselt ettevõttest saada ei ole võimalik, seega jääb üle vaid teenuse eest ette tasutud raha tagasi nõudmine.